نحوه تمیز کردن کندانسور یخچال فریزر شارپ
نوشته شده توسط : lg

نحوه تمیز کردن کندانسور یخچال فریزر شارپ

کندانسور یخچال فریزر شارپ در حقیقت رادیاتور یخچال فریزر شارپ می باشد. یعنی اینکه زمانی گاز مبرد یا خنک کننده از کمپرسور یخچال فریزر شارپ برای انجام فرآیند سرمازی به یخچالفریزر شارپ ارسال می شود اول به کندانسور یخچال فریزر شارپ می رسد. گاز مبرد در کندانسور یخچال فریزر شارپ که به حالت مارپیچی می باشد حرارت خود را از دست داده و قبل از اینکه به درایز یا فیلتر برسد به حالت مایع سر خواهد بود.

کندانسور یخچال فریزر شارپ

کنداسنور یخچال فریزر شارپ حرارت گاز مبرد را با انتقال دادن به محیط اطراف از بین می برد. اگر دقت کنید زمانی که به لوله های مارپیچی مشکی رنگ پشت یخچال فریزر شارپ دست بزنید خیلی گرم هستند. که علت آن گرفتن گرمای گاز مبرد و تبدیل گاز به مایع سرد می باشد.

تعمیر یخچال

علت تمیز کردن کندانسور یخچال فریزر شارپ چیست؟

احتمالا از خود بپرسید تمیز کردن کندانسور یخچال فریزر شارپ چه لزومی دارد؟ و حتی احتمالا تا به حال چنین کاری را انجام نداده اید. دوستان عزیز دقت کنید که اگر کندانسور یخچال فریزر شارپ گرد و غبار زیادی بگیرد و کندانسور نتواند به آسانی با محیط اطراف خود انتفال دما و حرارت انجام دهد،سبب می شود:

سرما سازی یخچال فریزر شارپ با ایراد مواجه شود. 
فیلتر یا درایر یخچال فریزر شارپ خراب شود.
کمپرسور یا موتور یخچال فریزر شارپ طول عمر کمتری داشته باشد.
آسیب دیدن سایر قسمت های داخلی یخچال فریزر شارپ
یخچال فریزر شارپ به حالت شدیدتر کار کند تا سرمای مورد نیاز را تهیه کند.

پس نتیجه می گیریم که اگر نمی خواهیم برای یخچال فریزر شارپ ما چنین ایراداتی پیش آید باید یخچال فریزر شارپ خود را هر سال برای سرویس، با یک مرکز معتبر تماس گرفت. می توانید با تکنیسین های تعمیر یخچال فریزر شرکت توربو سرویس تماس بگیرید.




:: برچسب‌ها: تعمیرات یخچال حرفه ای , تعمیر یخچال شهریار , تعمیر یخچال گوهردشت , تعمیرات یخچال صادقیه , تعمیرات تخصصی یخچال , تعمیر یخچال هشتگرد , تعمیر یخچال نارمک ,
:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 شهريور 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: